محصول به سبد خرید اضافه شد

کتاب تخصصی پزشکی

دسته‌بندی: دسته‌بندی نشده
تاریخ: 29 فروردین 1402
بازدید: 32

کتاب تخصصی پزشکی

رشته پزشکی جز پرطرفدار ترین رشته ها در سراسر دنیا می باشد.  افرادی که به این رشته علاقه دارند می دانند که مهم ترین  موضوع، خواندن بهترین کتاب تخصصی پزشکی است. اگر جز افرادی هستید که به این رشته علاقه دارید و به دنبال برترین کتاب های پزشکی هستید بهتر است تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

کتاب پزشکی تخصصی

همه رشته های دانشگاهی دارای کتاب های تخصصی مربوط به خود هستند. همان طور که می دانید یکی از مهم ترین رشته ها در سراسر دنیا رشته پزشکی است. این رشته دارای کتاب پزشکی تخصصی و عمومی زیادی می باشد. تالیف کتاب های پزشکی یکی از مهم ترین موضوعات برای مولفان است. کتاب های تخصصی زیادی در رشته پزشکی وجود دارد. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از مهم ترین کتاب های پزشکی که در سراسر دنیا دارای اهمیت زیادی هستند را به شما معرفی کنیم. بعضی از این کتاب ها به شرح زیر هستند:

کتاب اطلس آناتومی نتر

آناتومی یکی از دروس علوم پایه در رشته پزشکی است. یکی از کتاب تخصصی پزشکی، کتاب اطلس آناتومی نتر است. در این کتاب ارتباط دقیق میان آناتومی بدن انسان و تشخیص نوع بیماری به صورت خیلی واضح بیان شده است. این کتاب مورد توجه  اساتید و دانشجویان زیادی قرار گرفته است چرا که دارای مطالب بسیار کامل و جامعی است. یکی از خصوصیات برتر کتاب نتر این است که تصاویر گوناگون و مرتبط با متن کتاب در آن گنجانده شده است که فهم مطالب را برای خواننده راحت تر می کند.

بهترین اطلس آناتومی

کتاب فیزیولوژی پزشکی گایتون 

یکی از پرفروش ترین کتاب پزشکی، کتاب فیزیولوژی گایتون و هال است. علم فیزیولوژی در رشته پزشکی دارای اهمیت بسیار زیادی است و شاید بتوان گفت به همین دلیل است که بیشتر دانشجویان حتما یک نسخه از این کتاب را مطالعه می کنند.

قابل ذکر است که فیزیولوژی علمی است که بین علوم پایه و فعالیت های دانشجویا رشته پزشکی ارتباط محکمی برقرار می کند و شاید دلیل اهیمت این رشته نیز همین موضوع باشد. کتاب فیزیولوژی گایتون دارای دو جلد است که آخرین ویراست ان در سال 2020 انجام شده است. بیشتر اساتید تاکید بسیار زیادی بر مطالعه این کتاب دارند.

خرید کتاب فیزیولوژی گایتون 2021

کتاب آسیب شناسی رابینز

کتاب آسیب شناسی رابینز یکی از مهم ترین کتاب هایی است که در پزشکی پایه کاربرد زیادی دارد. این کتاب دارای دو سری عمومی و اختصاصی است. در این کتاب آسیب شناسی به صورت کاملا واضح و گویا بیان شده است. همه آسیب هایی که ممکن است به تمامی اعضای بدن از جمله قلب، کلیه، کبد و…. وارد شود در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته است.

خرید کتاب آسیب شناسی رابینز

کتاب بیوشیمی هارپر 

یکی دیگر از موضوعات بسایر مهم در رشته پزشکی، بیوشیمی است. یکی از پرطرفدارترین کتاب ها در زمینه بیوشیمی نیز کتاب بیوشیمی هارپر است. مطالب کتاب کاملا جامع و به روز هستند و دانشجو با خواندن این کتاب می تواند اطلاعات کاملی را به دست بیاورد. در هر فصل این کتاب یک مثال بسیار ساده بیان شده است که باعث ترغیب دانشجو می شود. همچنین وجود تصاویر با کیفیت در این کتاب باعث می شود دانشجو خیلی راحت بتواند موضوعات را تحلیل کند.

خرید کتاب بیوشیمی هارپر

 

کتاب جنین شناسی لانگمن 

خرید کتاب جنین شناسی پزشکی لانگمن یکی از بهترین خریدها برای رشته هایی در حوزه جنین شناسی است. کتاب مذکور دارای اهمیت بسیار زیادی است به طوریکه در بیشتر دانشگاه های جهان تدریس می شود. کتاب جنین شناسی لانگمن یکی از مهم ترین کتاب تخصصی پزشکی است. با خواندن این کتاب اطلاعات بسیار کاملی در زمینه مامایی به دست خواهید آورد. یکی از خصوصیات خوب این کتاب این است که از زمان تشکیل جنین تا مراحل پایانی رشد را با رسم شکل توضیح داده است.  این امر باعث می شد دانشجو خیلی خوب مطالب را بیاموزد و به ذهن بسپارد.

بهترین ترجمه کتاب جنین شناسی لانگمن

کتاب میکروب شناسی پزشکی جاوتز 

کتاب میکروب شناسی پزشکی جاوتز یکی دیگر از کتاب تخصصی پزشکی است. به خاطر حجم زیاد، این کتاب دارای دو جلد جداگانه است. جلد اول حاوی 28 فصل بوده و جلد دوم 20 فصل دارد. در این کتاب همه مطالب مربوط به میکروب، باکتری، ویروس و…. به صورت کاملا واضح بیان شده است. در این کتاب درباره انواع بیماری های عفونی صحبت شده و حتی روش درمان نیز ذکر شده است که به طور قطع دلیل محبوبیت کتاب نیز همین امر است.

ترجمه کامل میکروب شناسی جاوتز 2019

 

خرید کتاب پزشکی

در مطالب بالا سعی کردیم اطلاعات کاملی درباره انواع کتاب تخصصی پزشکی بیان کنیم. اگر دانشجو رشته پزشکی هستید و یا علاقه به این رشته بسیار پر طرفدار دارید بهتر است برای خرید کتاب پزشکی به سایت همراهان دانش مراجعه کنید. ما در این سایت انواع کتاب ها را با قیمت مناسب ارائه می دهیم. توجه داشته باشید که قیمت کتاب های پزشکی و یا حتی کتاب های دیگر در همه جا یکسان نیست. کافیست یک بار به سایت ما سر زده و از قیمت ها مطلع شوید.

با مراجعه به سایت همراهان دانش می توانید انواع کتاب ها را سفارش داده و درب منزل خود تحویل بگیرید. قطعا با ما خواهید توانست یک خرید راحت و مطمئن را تجربه کنید.

برچسب‌ها:

ادمین

دیدگاه‌ها

رفتن به بالای صفحه

انتشارات همراهان دانش در سال 1395 با هدف ارائه و تولید کتابهای پزشکی و پیراپزشکی فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون با تولید کتابهای مورد نیاز جامعه پزشکی همواره درصدد خدمت رسانی بوده است. همچنین با راه اندازی فروشگاه آنلاین کتابهای پزشکی، پیراپزشکی، فنی و مهندسی و سایر کتابهای پرفروش ناشران همکار، آماده خدمت رسانی به دانشجویان سراسر کشور میباشد. امیدواریم همراهی شما باعث پیشرفت مجموعه و بهبود بهتر عملکرد ما شود.

© ۱۴۰۰ کليه حقوق اين سايت محفوظ می‌باشد

سایت طراحی شده توسط  فاطمه زارعی 

 

نیاز به راهنمایی دارید؟
در واتس‌اپ با ما در تماس باشید.