محصول به سبد خرید اضافه شد
۰ از ۵
(از ۰ نظر)

اصول بازاریابی

ناموجود

ناموجود

  • 7 روز ضمانت بازگشت کالا
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • ضمانت اصالت کالا
  • ارسال سریع کالا
  • پرداخت آنلاین امن

کتاب اصول بازاریابی را اوپرسنیک، گری آرمسترانگ و فیلیپ کاتلر نوشته اند و فرشید خموئی، گل سا تاجیک و اسفیدانی

ترجمه کرده اند. کتاب در سال 1400 توسط انتشارات نگاه دانش چاپ شده است. هر آن چه که از اصول بازاریابی باید بدانید

و شناخت پیدا کنید در آن دیده می شود. برای تهیه کتاب می توانید به سایت همراهان_ دانش سر بزنید و آن را با قیمت 

مناسب در مقایسه با سایت های دیگر خریداری کنین.

ویژگی کتاب:

مولفین: آرمسترانگ، کاتلر، اولیور اوپرسنیک

مترجمین: دکتر محمد رحیم اسفیدانی، فرشید خموئی و گل سا تاجیک

گروه: اقتصاد، دانشگاهی، مدیریت و بازاریابی

تعداد صفحات: 688

نوبت چاپ: اول

شابک: 9786229800034

 

مشخصات کالا
وزن 1000 کیلوگرم

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اصول بازاریابی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کالاهای مرتبط

برچسب‌های کالا

رفتن به بالای صفحه

همراهان دانش

بلاگ

ساعت کاری ما : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 17_10

آدرس : تهران، میدان انقلاب، روبروی دانشگاه تهران، مجتمع اداری فروزنده، طبقه منفی یک، شماره ۲۲۸

انتشارات همراهان دانش در سال 1395 با هدف ارائه و تولید کتابهای پزشکی و پیراپزشکی فعالیت خود را آغاز نمود و تاکنون با تولید کتابهای مورد نیاز جامعه پزشکی همواره درصدد خدمت رسانی بوده است. همچنین با راه اندازی فروشگاه آنلاین کتابهای پزشکی، پیراپزشکی، فنی و مهندسی و سایر کتابهای پرفروش ناشران همکار، آماده خدمت رسانی به دانشجویان سراسر کشور میباشد. امیدواریم همراهی شما باعث پیشرفت مجموعه و بهبود بهتر عملکرد ما شود.

© ۱۴۰۰ کليه حقوق اين سايت محفوظ می‌باشد

سایت طراحی شده توسط  فاطمه زارعی 

 

نیاز به راهنمایی دارید؟
در واتس‌اپ با ما در تماس باشید.